Home kompleks sportowy

Home kompleks sportowy z TM „Glade bajek” – drewniany prefabrykowany struktura zaprojektowany wszystko dla obszaru sportowego w mieszkaniu lub domu. Dla organizmu rosnącego dziecka bardzo ważne jest, aby dać obciążenie różnych grup mięśni i zrobić do rozładunku ćwiczenia kręgosłupa. Home kompleks sportowy z TM „Glade bajek” jest najlepiej spełnia te cele – podstawą jego konstrukcji jest słupki ścienne i poziomy pasek tam. Jako dodatek można nabyć z wielu elementów zawieszenia, takie jak liny, schody, pierścienie liny. Home kompleks sportowy z TM „Glade bajek” jest przymocowany do ściany i od jego jakości zależy od instalacji bezpieczeństwa. Szyna jest osłonięta na słupach szwedzkiej ściany w kilku punktach. Kup domowy kompleks sportowy i dostarczaj go do miejsca instalacji. Konstrukcja jest składana do samochodu osobowego.

Od roku do sześciu miesięcy można stopniowo przyzwyczajać dziecko do pracy na szwedzkiej ścianie. Tylko w tym wieku, dzieci wykazują wzmożoną aktywność, ich energia dosłownie „brzegi over”, zaczynają z zainteresowaniem pojąć wysokość, ścieżki, które muszą zostać przezwyciężone przez bramkę. Rodzice ważne jest, aby nie zapominać, że zainteresowanie zaszczepić w zajęciach sportowych (i na paskach ściennych w szczególności) trzeba delikatnie, bez nadmiernego nacisku, w przeciwnym razie zainteresowanie dziecka w wspinaczki i pokonywanie przeszkód szybko ugaszony.

Środki bezpieczeństwa są kolejnym bardzo ważnym aspektem szkolenia z maluchiem. Gdy dziecko zaczyna rozwijać ją dalej nowe ćwiczenia i obciążenia, trzeba zachować jego zabezpieczenie i być zawsze blisko. W uzupełnieniu do rąk rodziców, wielka pomoc dla bezpieczeństwa dziecka będzie służyć jako mata siłowni, co jest pożądane, aby wraz ze ścianą. Postelennuyu na podłodze obok prętów ściennych, to dodatkowo służyć do ochrony dziecka i być w stanie znacząco wzmocnić swój udział w nowych zawodach.

Ćwiczenia zdrowotne dla dzieci

Najmłodsi sportowcy (od półtora do dwóch lat) zaczynają swoją znajomość z szwedzkim ścianie za pomocą prostych ćwiczeń.

Dziecko staje twarzą w barach i ręka chwyta bar wyższe, a następnie próbuje podnieść nogi, to znaczy, powiesić na dłoniach.
Jeśli dziecko staje stopy na dolnej szynie i chwycić za ręce na pasku o wysokości klatki piersiowej, może on próbować usiąść, a potem wyprostuj nogi, aby wstać.
Można zwrócić się do szwedzkiej stronie z tyłu, dolne nogi stają się „krok”, ręce chwycić tyłu baru, znajdującego się nieco powyżej głowy i łuk do przodu – to doskonałe ćwiczenie dla elastyczności.
Dla „gutaperki” może zaoferować takie ćwiczenia – plecami do prętów ściennych, trzeba zgiąć się i chwycić barze. Stopniowo coraz bardziej zawału, ręce dziecka niech próbują złapać poprzeczkę coraz niżej.

Nie zapomnij, aby stać podczas pierwszego treningu tam, pomaga dziecku zrobić prawo i powinny być chronione przed ewentualnymi obrażeniami.

Ćwiczenia dla starszych dzieci

Najczęstsze ćwiczenia dla starszych dzieci rozciągają się.

1. Dziecko stoi bokiem do baru i stawia nogę na jednym z nich, na wysokości podnoszenia nóg powinny być wygodne dla dziecka. Następnie do podniesionej nogi jest kilka pochylni.

2. Teraz, bez zmiany sytuacji, pozwól dziecku usiąść na nogę stojącą. Początkowo można mu pomóc, mógł się utrzymać na rękach do poprzeczki, a następnie pozwolić im usiąść bez używania rąk.

3. Po tych ćwiczeniach, trzeba stać się po stronie szwedzkiej drugą stronę i powtórzyć wszystko, tylko w przeciwnym kierunku, a druga noga wsparcie.

Zachęcaj dziecko do wymyślić własną, zabawy i ekscytującej ćwiczeń, a on na pewno coś wymyślić wyzywające, a co najważniejsze – jest bardziej interesująca! Kompletne wnioski dotyczące prętów ściennych wykonuje dodatkowe symulatorów takich jak wspinaczka na linie lub odwijania na pierścieniach i stopniowo mogą być skomplikowane. Ważne jest, aby dopilnować, by dziecko nie traci zainteresowanie w sporcie, które starają się włączyć do treningu grania.

Dalej na stronie: Sklep Banaby.pl

Reklamy